Aktualności

Zwrot i reklamacja

Informacje o decyzji zwrotu lub złożenie reklamacji należy zgłosić mailowo na adres: biuro@wypieczone-sklep.pl

Zwroty

FORMULARZ ZWROTU Punkt 12

Ogólne warunki składania zwrotu:

1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

2. Towar nie może być noszony, ani używany.

3. Towar w stanie nienaruszonym, wraz z paragonem (oryginał), metką , oryginalnym opakowaniem i formularzem zwrotu należy wysłać na adres:

Wypieczone Justyna Hołubowicz

(ZWROT)

Ul. Piastowska 10c/12

02-495 Warszawa

4. Towar musi być zabezpieczony przez uszkodzeniami w trakcie transportu.

5Koszt wysyłki ponosi Kupujący. 

6. Pieniądze odesłane zostaną na numer konta, z którego było opłacone zamówienie w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu. 

7. W przypadku zwrotu paczki z powodu jej nie odebrania przez kupującego, koszt wysyłki ponosi kupujący.

TOWAR WYKONANY NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE NIE PODLEGA ZWROTOWI.

TOWAR NIEBĘDĄCY PEŁNOWARTOŚCIOWYM TOWAREM, NOSZĄCY ŚLADY UŻYTKOWANIA, ZOSTANIE ODESŁANY NADAWCY – ZWROT ZOSTANIE NIEUZNANY.


Reklamacje

FORMULARZ REKLAMACJI

Ogólne warunki składania reklamacji:

1. Klient otrzymuje roczną gwarancję na zakupiony towar.

2. Reklamacja nie obejmuje wad i uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania towaru.

3. Towar, wraz z paragonem (oryginał) oraz formularzem reklamacji należy wysłać na adres:

Wypieczone Justyna Hołubowicz

(ZWROT)

Ul. Piastowska 10c/12

02-495 Warszawa

4. Koszt wysyłki ponosi Kupujący. 

5. Wadę towaru należy zgłosić w przeciągu miesiąca od kiedy została wykryta.

6. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru i poinformowania Klienta.