Zwrot i reklamacja

Informacje o decyzji zwrotu lub złożenie reklamacji należy zgłosić mailowo na adres: biuro@wypieczone-sklep.pl
Zwroty
Ogólne warunki składania zwrotu:
1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
2. Towar nie może być noszony, ani używany.
3. Towar w stanie nienaruszonym, wraz z paragonem (oryginał), metką , oryginalnym opakowaniem i formularzem zwrotu należy wysłać na adres:
Wypieczone Justyna Hołubowicz
(ZWROT)
Ul. Piastowska 10c/12
02-495 Warszawa
4. Towar musi być zabezpieczony przez uszkodzeniami w trakcie transportu.
5. Koszt wysyłki ponosi Kupujący.
6. Pieniądze odesłane zostaną na numer konta, z którego było opłacone zamówienie w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.
7. W przypadku zwrotu paczki z powodu jej nie odebrania przez kupującego, koszt wysyłki ponosi kupujący.
TOWAR WYKONANY NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE NIE PODLEGA ZWROTOWI.
TOWAR NIEBĘDĄCY PEŁNOWARTOŚCIOWYM TOWAREM, NOSZĄCY ŚLADY UŻYTKOWANIA, ZOSTANIE ODESŁANY NADAWCY – ZWROT ZOSTANIE NIEUZNANY.
MisteryBox nie można zwrócić częściowo.
Reklamacje
Ogólne warunki składania reklamacji:
1. Klient otrzymuje roczną gwarancję na zakupiony towar.
2. Reklamacja nie obejmuje wad i uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania towaru.
3. Towar, wraz z paragonem (oryginał) oraz formularzem reklamacji należy wysłać na adres:
Wypieczone Justyna Hołubowicz
(ZWROT)
Ul. Piastowska 10c/12
02-495 Warszawa
4.Koszt wysyłki ponosi kupijący.
5. Wadę towaru należy zgłosić w przeciągu miesiąca od kiedy została wykryta.
6. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru i poinformowania Klienta.
7. Przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, sprzedawca zwraca koszt przesyłki.
8. Sprzedawca decyduje o naprawie produktu, wymianie lub zwrocie pięniędzy.
UWAGA!
Biżuteria srebrna ulega naturalnemu procesowi oksydacji nie jest to wada produktu i nie podlega reklamacji.
Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają reklamacji.
W przypadku nie odebrania zamówienia, kiedy paczka wróci do nas, koszt wysyłki i zwrotu paczki ponosi klient. Inpost nakłada 100% opłaty za zwrot paczki, która nie została odebrana.